La meva llista de blogs

dimecres, 13 d’abril del 2011

REFORMULACIÓ ACTIVITAT 9 (FITES PIAGET)

Cal dir que amb totes les meves companyes hem coincidit bastant en les fites, però també hi han algunes que jo no he tingut en compte  i que penso que són importants. Per això tornarè a indicar algunes fites de les meves companyes que penso que s'haurien de destacar, però la meva formulació inicial no la canviarè, ja que considero que cadascuda de nosaltres té diferents punts de vista. a continuació dirè les fites que considero que s'haurien de destacar a part de les que jo he considerat:
-       Apreciar la relación o influéncia entre dos hechos.Esto le permite empezar a entender el porque de las cosas, aunque aún no pueda comprender los aspectos cuantitativos de las relaciones funcionales entiende que una cosa pasa porque ha sucedido otra o depende de otra. (Estadi preoperacional)
-       Coordinació visió – prensió, són les primeres conductes casi intencionades amb els objectes. Estan orientats cap al món extern i en l'exploració d'ells mateixos. (Estadi sensoriomotor)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada